یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان
جدول اعضای هیات رئیسه کمیسیون‌ها + عکس و گرایش/ علت برگزار نشدن انتخابات کمیسیون امنیت ملی/حسینیان گزینه اول اصل نود

 

 گروه سیاسی: بالاخره بعد از گذشت 26 روز از شروع به کار مجلس نهم، رئیس و اعضای هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس به غیر از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و اصل نود تعیین شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی رجانیوز، امروز در حالی اعضای هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند که حد نصاب نرسیدن کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آن هم در اولین روز تشکیل کمیسیون‌ها اسباب نمایندگان و اهالی رسانه را به دنبال داشت.

علی‌رغم آنکه در تابلوهای اعلانات مجلس به طور اختصاصی خبر تشکیل جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای انتخاب هیات رئیسه منتشر شده و با توجه به اینکه این کمیسیون پرمتقاضی‌ترین کمیسیون‌ تخصصی مجلس بود، انتظار می‌‌رفت جلسه اول تشکیل کمیسیون برای انتخاب هیات رئیسه با استقبال نمایندگان عضو، تشکیل شود اما از 29 عضو این کمیسیون تنها 13 نفر به این جلسه رفتند.

بنابر شنیده‌ها دستور کار نانوشته اولین جلسه به حد نصاب نرسیده کمیسیون امنیت ملی آشتی‌دادن دو عضو این کمیسیون یعنی جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد بود که هر دو نسبت به اعتبارنامه هم اعتراض کرده بودند.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 370
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 1022
بازدید ماه : 999
بازدید کل : 277801
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1